DARKO -frumusetea mea!

DARKO -frumusetea mea!

duminică, 24 octombrie 2010

Prin curtea mea...in iunie 2010!

Bine aţi venit în curtea mea!


Îmi place sa rod lemnele lui Raducu!

 Raducu nu mă ceartă....ci se joacă cu mine atunci când are timp....şi asta e de obicei seara după ce închide pizzeria.

 Când mă satur de ros lemnul...aştept să vină Ducu sau Văl să se joace cu mine!
 Ea e Văl, stăpâna mea...
 Aşa de fain ne jucăm şi ne drăgostim...
       ...eu o iubesc aşa de mult...

    ....şi ea mă iubeşte tare...
 Nepoţica lui Văl ,CARINA şi verişoara ei au venit să se joace cu mine...căci Ducu şi Văl nu prea au timp...

  Toată curtea asta e a mea ...şi DOAR A MEA! 
                                                 Eu sunt regele acestei curţi...aşa zice Văl

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu